Hoe werkt het Retuin bestelproces ?

Indien u een of meerdere artikelen heeft gevonden en deze wilt bestellen gaat u als volgt te werk:
U klikt op de knop: "Klik om te bestellen".
Vervolgens zult u zien : Product is toegevoegd. Het product zit nu in het winkelwagen.

Voor uw gemak blijft u op dezelfde pagina zodat u verder kunt kijken in onze webshop voor bijvoorbeeld accessoires en/of andere producten.
Op het moment dat u klaar bent met winkelen klikt u rechts boven op: "Winkelwagen".

Hier ziet u een overzicht van de door u bestelde producten welke u hier nog kunt aanpassen of eventueel kunt verwijderen.

Winkelwagentje:

  • Stap 1: Hier ziet u een overzicht van de artikelen
  • Stap 2: Vul hier uw gegevens zo compleet mogelijk in, kies uw betaalmethode. Tevens ziet u hier een overzicht van uw bestelling. Controleer deze en ga vervolgens naar:
  • Stap 3: Afronden van uw bestelling.

U ontvangt van Retuin een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Let wel: Indien u met iDeal afrekent, dient u na de betaling bij uw bank op 'voltooien' te klikken.

Heeft u uw bestelling geplaatst en betaald maar geen bevestiging van uw bestelling ontvangen in uw e-mail?
Controleer dan uw spam e-mail, of neem contact met ons op via het contactformulier.

Indien u heeft gekozen voor het bezorgen van producten, welke niet door reguliere verzend diensten kunnen worden verstuurd, zal Retuin contact met u opnemen om een bezorg afspraak met u te maken voor de aflevering van de bestelde producten.